«Powrót

Klienci docenili kujawsko-pomorskie urzędy skarbowe

Klienci docenili kujawsko-pomorskie urzędy skarbowe

Klienci docenili kujawsko-pomorskie urzędy skarbowe

dyplomy
Pracownicy urzędu na sali obsługi.
Pracownicy urzędu na sali obsługi.
Pracownicy urzędu na sali obsługi.

• W ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" od kwietnia 2021 r. prowadzone są internetowe badanie ankietowe wśród osób odwiedzających urzędy skarbowe.
• Najwyżej oceniono pracowników z następujących urzędów: Urzędu Skarbowego w Tucholi, Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu iDrugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu.

W badaniu biorą udział klienci, którzy umówili wizytę poprzez usługę „Umów wizytę w US" i podali swój adres e-mail. Po wizycie w US otrzymują wiadomość z linkiem do strony z anonimową ankietą. Zebrane w ten sposób wyniki badania i komentarze podatników są wykorzystywane do projektowania nowych rozwiązań i usprawniania obsługi klientów.
Największy wpływ na poziom satysfakcji naszych klientów ma liczba wizyt w urzędzie konieczna do załatwienia sprawy, a także kompetencje, sprawność i pomoc pracownika. Załatwienie sprawy podczas jednej wizyty znacząco wpływa na skłonność klientów do rekomendowania pracownika, który ich obsługiwał. Klienci zwracają też uwagę na obsługę bez zbędnej zwłoki.
Naczelnicy wyróżnionych Urzędów Skarbowych otrzymali z rąk pani Dyrektor Beaty Adamowicz dyplomy „Jakość obsługi, którą doceniają klienci" oraz gratulacje i wyrazy uznania dla pracowników za ich zaangażowanie w podnoszenie standardu obsługi klientów Krajowej Administracji Skarbowej.

Nagrodzonym gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!