«Powrót

Wymiana stolarki okiennej w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63

Wymiana stolarki okiennej w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63

Wymiana stolarki okiennej w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63

Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na Wymianę stolarki okiennej w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63 nr sprawy: 0401-ILZ.260.2.6.2024 

 

Ogłoszenie o zamówieniu: 2024/BZP 00249195/01

Zmiana ogłoszenia o zamówieniu: 2024/BZP 00264581/01

 

Uwaga! Zmiana terminu składania ofert

 

Termin składania ofert: do dnia 4 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00

 

Termin składania ofert: do dnia 8 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00

 

Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na Wymianę stolarki okiennej w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63 - nr sprawy: 0401-ILZ.260.2.6.2024prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:

https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl/pn/ias-bydgoszcz/demand/notice/public/124485/details

Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd oraz pobranie zamieszczonej na platformie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Platformy na subdomenie Zamawiającego pod adresem: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl lub na stronie internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się".

Rejestracja Wykonawcy następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt
z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.

Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania
z Platformy lub problemów technicznych, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, pod numerem telefonu: +48 (22) 257 22 23 (infolinia dostępna w godzinach 9:00 – 17:00) oraz adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.


 

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: NaN.NaN.NaN Data publikacji: 18.03.2024 14:34 Data ostatniej modyfikacji: 28.03.2024 14:01
Autor: Agnieszka Budziak Osoba publikująca: Michał Kisielewski Osoba modyfikująca: Ilona Porażyńska-Spychała
Rejestr zmian