Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej (KAS):
- 22 330 03 30 – z telefonów komórkowych
- 801 055 055 – z telefonów stacjonarnych
- +48 22 330 03 30 – z telefonów z zagranicy
Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej (link otwiera nowe okno przeglądarki w serwisie zewnętrznym).
Ogólna informacja podatkowa i celna
- Poniedziałek: 8:00 – 18:00
Obsługa telefoniczna klientów ▼
- Poniedziałek: 8:00 – 18:00
- Wtorek – piątek: 8:00 – 15:00
Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.
Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.
Jeżeli chcesz rozmawiać w zakresie:
• Rachunkowości i upomnień - wybierz 1
• Informacji podatkowej lub celnej - wybierz 2
• Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych - wybierz 3
• Kluczowych Podmiotów - wybierz 4
• Weryfikacji numerów VAT kontrahentów z Unii Europejskiej przez biuro wymiany informacji
dodatkowych w Koninie - wybierz 5
• Krajowego Systemu e-Faktur KSeF - wybierz 6
Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkową bez potwierdzenia tożsamości.
Indywidualną informację podatkową otrzymasz tylko po uwierzytelnieniu kodem telePIN. Kod ustawisz po zalogowaniu do e-urzędu skarbowego.
*Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.
Egzekucja administracyjna
Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy:
- (52) 56 82 226
- (52) 56 82 211
Obsługa JPK_VAT
Koordynator:
Agnieszka Tomków
tel. 52 568 21 37
Zastępca Koordynatora:
Grażyna Nowakowska
tel. 52 568 21 66
Osoby do kontaktu w sprawie JPK:
- Lucyna Kraszkiewicz, tel. 52 568 21 65, lucyna.kraszkiewicz@mf.gov.pl;
- Anna Pytlińska, tel. 52 568 21 67, anna.pytlinska@mf.gov.pl;
- Magdalena Dominiak, tel. 52 568 22 06, magdalena.dominiak3@mf.gov.pl;
- Hanna Sejud, tel. 52 568 22 42, hanna.sejud@mf.gov.pl
TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym
Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.
Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.
Dowiedz się więcej na temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/druga-edycja-telepin/ (link otwiera nowe okno przeglądarki w serwisie zewnętrznym).
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.
e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.
Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/ (link otwiera nowe okno przeglądarki w serwisie zewnętrznym).