«Powrót

Podsumowanie badania ankietowego

Podsumowanie badania ankietowego

Podsumowanie badania ankietowego

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Tucholi informuje, że w dniach 16.11.2015r.-07.12.2015r. zostało przeprowadzone kolejne badanie ankietowe dotyczące oceny jakości świadczonych usług przez US.

Analizując złożone ankiety stwierdzamy, iż poziom zadowolenia klienta z obsługi świadczonej przez Urząd Skarbowy jest bardzo wysoki, co wskazuje na duże zaangażowanie ze strony pracowników we właściwą, sprawną i kompetentną obsługę klienta. W ocenie szczegółowej poszczególnych obszarów wskaźniki zadowolenia są bardzo wysokie, co daje nam powody do zadowolenia. Pomimo tego, przez cały czas US jest otwarty na zgłaszane sugestie i uwagi, które mogłyby usprawnić lub poprawić relacje/kontakty z US, nadal będziemy pracować nad jeszcze sprawniejszą obsługą klienta.
Wszystkim podatnikom, którzy wypełnili ankiety serdecznie dziękujemy za poświęcony czas i zaangażowanie w złożenie ankiety.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 14.01.2016 Data publikacji: 14.01.2016 14:41 Data ostatniej modyfikacji: 14.01.2016 14:41
Autor: Janusz Kaźmierski Osoba publikująca: Magdalena Lemańska Osoba modyfikująca: Magdalena Lemańska
Rejestr zmian