«Powrót

Badanie ankietowe satysfakcji klientów

Badanie ankietowe satysfakcji klientów

Badanie ankietowe satysfakcji klientów

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Tucholi informuje, że w dniach od 16 listopada do 7 grudnia 2015r. przeprowadzone zostanie kolejne badanie ankietowe, mające na celu poznanie opinii i oceny satysfakcji Klientów z jakości usług świadczonych przez tutejszy Urząd.
Przeprowadzone badanie pozwoli na podjęcie działań zmierzających do zapewnienia sprawniejszej obsługi Klienta.
Ankieta jest anonimowa, dobrowolna, a jej druki dostępne są w siedzibie Urzędu Skarbowego w Tucholi na Sali Obsługi Bieżącej Podatników ( pok. 014) oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu.
Wypełnione ankiety można wrzucić do urny oznaczonej "ANKIETY" znajdującej się w Sali Obsługi Bieżącej Podatnika lub przekazać bezpośrednio pracownikowi Sali Obsługi Bieżącej Podatnika, bądź przesłać za pośrednictwem poczty w terminie do 7 grudnia 2015r.
 Naczelnik Urzędu Skarbowego w Tucholi ponadto informuje, że przyjmuje osobiście lub przez upoważnioną przez siebie osobę w sprawie świadczonych usług publicznych przez pracowników i urząd każdego dnia w godz. od 7.30 do 15.30.
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Tucholi serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w niniejszym badaniu ankietowym.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 10.11.2015 Data publikacji: 10.11.2015 14:45 Data ostatniej modyfikacji: 10.11.2015 14:45
Autor: Elżbieta Grabowska Osoba publikująca: Magdalena Lemańska Osoba modyfikująca: Magdalena Lemańska
Rejestr zmian