«Powrót

Podsumowanie badania ankietowego

Podsumowanie badania ankietowego

Podsumowanie badania ankietowego

Urząd Skarbowy w Sępólnie Krajeńskim informuje, iż od 12-26 listopada 2015 r. w siedzibie tutejszej jednostki zostało przeprowadzone kolejne badanie ankietowe dotyczące oceny działalności tutejszego Urzędu Skarbowego, dotyczące II półrocza 2015 r.
Celem badania było doskonalenie usług świadczonych przez Urząd Skarbowy w Sępólnie Krajeńskim i w konsekwencji zwiększenie zadowolenia wszystkich, którzy z nich korzystają.
Informacja o przeprowadzeniu badania została umieszczona na stronie internetowej Urzędu Skarbowego w Sępólnie Krajeńskim oraz na tablicy informacyjnej na Sali Obsługi Podatnika.
Każda z ankiet zawierała 8 pytań informacyjnych oraz 1 pytanie dotyczące uwag i wniosków podatników i była całkowicie anonimowa.
Wszystkim podatnikom, którzy dostarczyli tutejszej jednostce informacji zwrotnych związanych z funkcjonowaniem urzędu serdecznie dziękujemy.
Wyniki przeprowadzonego badania ankietowego są bardzo zadowalające.
Urząd Skarbowy w Sępólnie Krajeńskim dołoży wszelkich starań, aby stopień zadowolenia klientów nie uległ zmianie.
Poniżej przedstawiamy wyniki uzyskane w poszczególnych pytania, a także ogólną ocenę oraz stopień zwrotu ankiet.

  • Ogólny stopień zwrotu kwestionariuszy ankiet – 75 %
  • Ogólny stopień prawidłowo wypełnionych kwestionariuszy ankiet – 100%
  • Ogólna ocena działalności administracji podatkowej – 100 %

Szczegółowa ocena w poszczególnych obszarach:

  • Czy jest Pani/Pan zadowolona/y z obsługi w urzędzie skarbowym? - 100%
  • Czy Pani/Pana zdaniem pracownik urzędu skarbowego posiadał odpowiednią wiedzę i był kompetentny? - 100%
  • Czy Pani/Pana zdaniem pracownik urzędu skarbowego wypowiadał się jasno i zrozumiale? - 100%
  • Czy Pani/Pana zdaniem pracownik urzędu skarbowego był uprzejmy i kulturalny? - 100%
  • Czy czas na załatwienie sprawy był Pani/Pana zdaniem zadowalający? - 100%
  • Czy Pani/Pana zdaniem potrzebne formularze i druki są łatwo dostępne? - 100%
  • Czy informacje udostępniane przez urząd skarbowy są aktualne i zrozumiałe? - 100%
  • Czy zdaniem Pani/Pana sprawa załatwiania w urzędzie skarbowym była skomplikowana? - 43,33%
bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 12.01.2016 Data publikacji: 12.01.2016 10:25 Data ostatniej modyfikacji: 12.01.2016 10:25
Autor: Monika Szczygieł-Janke Osoba publikująca: Magdalena Lemańska Osoba modyfikująca: Magdalena Lemańska
Rejestr zmian