«Powrót

BADANIE ZADOWOLENIA l OCZEKIWAŃ KLIENTÓW URZĘDU SKARBOWEGO W BRODNICY

BADANIE ZADOWOLENIA l OCZEKIWAŃ KLIENTÓW URZĘDU SKARBOWEGO W BRODNICY

BADANIE ZADOWOLENIA l OCZEKIWAŃ KLIENTÓW URZĘDU SKARBOWEGO W BRODNICY

W związku z ogólnokrajową jednolitą metodą badania dotyczącego oceny działalności administracji podatkowej w I półroczu 2017 roku obejmującego satysfakcję klientów ze świadczonych usług publicznych przez urzędy skarbowe, w dniach od 8 do 19 maja 2017r. w Urzędzie Skarbowym w Brodnicy przeprowadzone zostanie badanie ankietowe w tym zakresie. Celem badania jest poznanie opinii na temat obsługi podatników przez pracowników świadczących pracę w tutejszym Urzędzie i w konsekwencji zwiększenie satysfakcji klientów. Klienci, którzy w tym czasie odwiedzą nasz Urząd poproszeni zostaną o wypełnienie ankiety i pozostawienie jej pracownikowi, bądź wrzucenie do wystawionej skrzynki z napisem „Ankiety". Ankiety są całkowicie anonimowe, a wszelkie informacje w nich zawarte wykorzystane zostaną do doskonalenia jakości pracy i świadczonych przez urząd usług w zakresie:

  1. zadowolenia  z  obsługi  przez  pracowników  świadczących pracę w Urzędzie  podczas  wizyty/kontaktu  z Urzędem,
  2. wiedzy i kompetencji oraz prostoty wypowiedzi pracowników obsługujących klienta w tutejszym Urzędzie,
  3. kultury obsługi klienta,
  4. czasu oczekiwania na załatwienie sprawy,
  5. dostępu do formularzy i druków składanych w Urzędzie,
  6. pozostałych czynników mających wpływ na dostęp do informacji i formularzy oraz ich aktualności i czytelności.
bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 04.05.2017 Data publikacji: 04.05.2017 14:11 Data ostatniej modyfikacji: 04.05.2017 14:11
Autor: Justyna Przeczewska Osoba publikująca: Kinga Błaszczyńska Osoba modyfikująca: Kinga Błaszczyńska
Rejestr zmian