Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na stanowisko Referenta do spraw: orzecznictwa podatkowego w zakresie podatków dochodowych i podatku od towarów i usług w Referacie Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług (SPV) w Drugim Urzędzie Skarbowym w Bydgoszczy


20.09.2019 11:42

Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Status: Zakończony

Typ pracy: Służba cywilna

Informacje szczegółowe


Numer: 54516
Tytuł: Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na stanowisko Referenta do spraw: orzecznictwa podatkowego w zakresie podatków dochodowych i podatku od towarów i usług w Referacie Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług (SPV) w Drugim Urzędzie Skarbowym w Bydgoszczy
Data publikacji: 20.09.2019 11:42
Termin składania ofert: 26.09.2019 23:59

Wyniki naboru: Nabór zakończony bez zatrudnienia kandydatki/kandydata

Opis

Ogłoszenie o naborze nr 54516

IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
Dyrektor poszukuje kandydatów na stanowisko:
Referenta
do spraw: orzecznictwa podatkowego w zakresie podatków dochodowych i podatku od towarów i usług
w Referacie Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług (SPV) w Drugim Urzędzie Skarbowym w Bydgoszczy
Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1


Dodatkowe:
• ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej,
• pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie warunki: złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Drugi Urząd Skarbowy w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 20B
85-822 Bydgoszcz

 

ADRES URZĘDU:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. E. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz

 

WARUNKI PRACY
• praca administracyjno-biurowa,
• praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie
• budynek urzędu z windą, częściowo przystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową

 

ZAKRES ZADAŃ
• prowadzenie postępowań podatkowych oraz przygotowywanie projektów orzeczeń I instancji w zakresie podatków dochodowych i podatku od towarów i usług,
• dokonywanie weryfikacji korekt deklaracji podatkowych składanych przez podatników i płatników po zakończeniu kontroli podatkowej,
• udostępnianie informacji zawartych w aktach podatkowych w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach prawa,
• wnioskowanie o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych,
• sporządzanie sprawozdań z zakresu zadań realizowanych prze referat.

 


WYMAGANIA NIEZBĘDNE
• wykształcenie: średnie
• Doświadczenie zawodowe: brak
• znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, przepisów prawa podatkowego, w szczególności: ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, o podatku dochodowym od osób prawnych i podatku od towarów i usług
• umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania prawa w praktyce
• umiejętność analitycznego myślenia
• komunikatywność
• posiadanie obywatelstwa polskiego
• korzystanie z pełni praw publicznych
• nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• brak pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów oraz brak współpracy z ww. organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).

 

WYMAGANIA DODATKOWE
• Wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne albo wyższe nieprofilowane i studia podyplomowe w zakresie prawa podatkowego, administracji lub ekonomii
• Umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku
• Odporność na stres

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
• Życiorys / CV i list motywacyjny
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
• Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa
• Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
• Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek / kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek / kandydatów
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
• Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
• Dokumenty należy złożyć do  26 września  2019 r.
• Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
• Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
85-056 Bydgoszcz
z dopiskiem „ oferta pracy Drugi Urząd Skarbowy w Bydgoszczy – SPV"

 

 


DANE OSOBOWE-KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Dr. E. Warmińskiego 18 (dalej: IAS w Bydgoszczy), jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy.
2. W IAS w Bydgoszczy został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: IOD.Bydgoszcz@mf.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), w zakresie wskazanym w art. 221 Kodeksu pracy, ustawie o służbie cywilnej, ustawie o Krajowej Administracji Skarbowej oraz rozporządzeniach wykonawczych do wskazanych ustaw, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
5. Podanie danych wymaganych przepisami prawa wymienionymi w pkt 3 jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.
6. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych we wskazanych w pkt 3 przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru Pesel, informacji o niepełnosprawności, adresu e-mail).
7. Pani/Pana dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
8. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
9. Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres trzech miesięcy od daty zatrudnienia osoby wyłonionej w drodze naboru.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania oraz prawo ograniczenia przetwarzania.
11. W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo do usunięcia danych.
12. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Bydgoszczy Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

 


Zakres tematyczny wiedzy przewidziany w naborze:
• ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,
• ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa,
• ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych,
• ustawa z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych.

 

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.
DOKUMENTY ZAWARTE W OFERCIE PRACY, TJ. LIST MOTYWACYJNY, CV ORAZ OŚWIADCZENIA, MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM, A DODATKOWO LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA TAKŻE DATĄ.
Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka:Ogłoszenia ? Nabór).
Postępowanie kwalifikacyjne składa się z dwóch etapów i polegać będzie na sprawdzeniu wiedzy i umiejętności kandydata w formie testu oraz rozmowie kwalifikacyjnej. Zastrzega się możliwość rezygnacji z testu i połączenia sprawdzenia wiedzy z rozmową kwalifikacyjną.
O terminach etapów naboru kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną – w tym celu zaleca się podanie numeru telefonu i adresu e-mailowego.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 3086,27 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,610.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 32 56 192 lub pisząc na adres e-mail: nabory.IAS.Bydgoszcz@mf.gov.pl

 

Informacje o publikacji dokumentu bip


Data utworzenia: 20.09.2019

Autor: Dyrektor IAS

Data publikacji: 20.09.2019 11:42

Osoba publikująca: Katarzyna Romanowska

Data ostatniej modyfikacji: 28.10.2019 08:12

Osoba modyfikująca: Katarzyna Romanowska

Rejestr zmian