Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na stanowisko Referenta do spraw: egzekucji administracyjnej w Referacie Egzekucji Administracyjnej (SEE) w Urzędzie Skarbowym w Świeciu


19.09.2019 08:19

Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Status: Zakończony

Typ pracy: Służba cywilna

Informacje szczegółowe


Numer: 54433
Tytuł: Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na stanowisko Referenta do spraw: egzekucji administracyjnej w Referacie Egzekucji Administracyjnej (SEE) w Urzędzie Skarbowym w Świeciu
Data publikacji: 19.09.2019 08:19
Termin składania ofert: 24.09.2019 23:59

Opis

Ogłoszenie o naborze nr 54433

IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
Dyrektor poszukuje kandydatów na stanowisko:
Referenta
do spraw:  egzekucji administracyjnej
w Referacie Egzekucji Administracyjnej  (SEE) w Urzędzie Skarbowym  w Świeciu

Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1


Dodatkowe:
• ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej,
• pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie warunki: złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Urząd Skarbowy w Świeciu
ul. 10 Lutego 16
86-100 Świecie

 

ADRES URZĘDU:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. E. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz

 

WARUNKI PRACY
• praca administracyjno-biurowa,
• praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
• budynek urzędu  nieprzystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową.

 

ZAKRES ZADAŃ
• prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych stosując dostępne środki  egzekucyjne przewidziane w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, 
• przydzielanie i odbieranie służby poborcom skarbowym oraz kontrolowanie pod względem merytorycznym wykonania służby,
• przygotowywanie projektów pism oraz orzeczeń w zakresie prowadzonych postępowań egzekucyjnych i zabezpieczających,
• poszukiwanie majątku zobowiązanych w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i zabezpieczających,
• dokonywanie zabezpieczenia należności pieniężnych i wykonywanie postanowień prokuratora i sądu o zabezpieczeniu majątkowym,
• wykonywanie środka karnego przepadku, orzeczenia w sprawie likwidacji niepodjętego depozytu oraz w sprawach, w których własność rzeczy przeszła na rzecz Skarbu Państwa,
• przeprowadzanie kontroli u dłużników zajętych wierzytelności i zobowiązanych, przygotowywanie projektów postanowień: określających wysokość nieprzekazanej kwoty, nałożenia kary pieniężnej.

 


WYMAGANIA NIEZBĘDNE
• Wykształcenie: średnie
• Podstawowa znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i przepisów z nią związanych oraz kodeksu postępowania administracyjnego 
• Umiejętność interpretacji przepisów prawa  i stosowanie prawa w praktyce
• Umiejętność analitycznego myślenia
• Komunikatywność
• Posiadanie obywatelstwa polskiego
• Korzystanie z pełni praw publicznych
• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• Brak pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów oraz brak współpracy z ww. organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)

 

WYMAGANIA DODATKOWE
• Wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne albo wyższe nieprofilowane i studia podyplomowe w zakresie egzekucji administracyjnej, prawa podatkowego, administracji lub ekonomii
• Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
• Umiejętność pracy w zespole
• Odporność na stres

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
• Życiorys / CV i list motywacyjny
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
• Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
• Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
• Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
• Dokumenty należy złożyć do  24 września 2019 r.
• Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
• Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
85-056 Bydgoszcz
z dopiskiem „oferta pracy US w Świecie – SEE"

 

DANE OSOBOWE-KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Dr. E. Warmińskiego 18 (dalej: IAS w Bydgoszczy), jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy.
2. W IAS w Bydgoszczy został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: IOD.Bydgoszcz@mf.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), w zakresie wskazanym w art. 221 Kodeksu pracy, ustawie o służbie cywilnej, ustawie o Krajowej Administracji Skarbowej oraz rozporządzeniach wykonawczych do wskazanych ustaw, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
5. Podanie danych wymaganych przepisami prawa wymienionymi w pkt 3 jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.
6. Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych we wskazanych w pkt 3 przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru Pesel, informacji o niepełnosprawności, adresu e-mail).
7. Pani/Pana dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
8. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
9. Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres trzech miesięcy od daty zatrudnienia osoby wyłonionej w drodze naboru.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania oraz prawo ograniczenia przetwarzania.
11. W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo do usunięcia danych.
12. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Bydgoszczy Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


Zakres aktów prawnych przewidzianych w naborze:
- ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. – o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.

 

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.
DOKUMENTY ZAWARTE W OFERCIE PRACY, TJ. LIST MOTYWACYJNY, CV ORAZ OŚWIADCZENIA, MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM, A DODATKOWO LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA TAKŻE DATĄ.
Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór).
Postępowanie kwalifikacyjne składa się z dwóch etapów i polegać będzie na sprawdzeniu wiedzy i umiejętności kandydata w formie testu oraz rozmowie kwalifikacyjnej. Zastrzega się możliwość rezygnacji z testu i połączenia sprawdzenia wiedzy z rozmową kwalifikacyjną.
O terminach etapów naboru kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną – w tym celu zaleca się podanie numeru telefonu i adresu e-mailowego.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 3086,27 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,610.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 32 56 192 lub pisząc na adres e-mail: nabory.IAS.Bydgoszcz@mf.gov.pl

 

Informacje o publikacji dokumentu bip


Data utworzenia: 19.09.2019

Autor: Dyrektor IAS

Data publikacji: 19.09.2019 08:19

Osoba publikująca: Katarzyna Romanowska

Data ostatniej modyfikacji: 12.05.2020 17:00

Osoba modyfikująca: Katarzyna Romanowska

Rejestr zmian